Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] HDD zewnętrzny Toshiba czy WD ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] HDD zewnętrzny Toshiba czy WD ?
From: "Leszek K." <leszek60.wytnij.@neostrada.pl>
Date: Mon, 2 Mar 2015 16:56:08 +0100
Dnia Mon, 02 Mar 2015 12:24:17 +0100, RadoslawF napisał(a):

> Jakim cudem może tam mieszać w zwykłej obudowie USB ?
> Nie dosyć że znasz się tylko na windowsie to jeszcze ta
> znajomość jest niepełna.

I tu mnie masz! Na windowsie się nie znam. Co to linux to w ogóle nie wiem.
Dobrze, że piszę tylko o sprzęcie bobym pewnie coś pokręcił. Jak Seagate i
WD miesza w tych obudowach nie mam pojęcia. Stwierdzam fakt.

> Poszukaj odpowiedniego forum i zapytaj jak znaleźć niewidoczne
> dla ciebie partycje na dysku.

Po co? Czyżbym napisał, że potrzebuje coś odzyskać? Napisałem, że partycja
jest niewidoczna po przełożeniu dysku bo 666 się pytał. Nie wspominałem
cobym miał jakiś problem.

> Pozdrawiam

Również serdecznie