Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Komputer nie uruchamia się z 4 GB RAM DDR2

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Komputer nie uruchamia się z 4 GB RAM DDR2
From: "qwerty" <qwerty01@poczta.fm>
Date: Sat, 28 Mar 2015 19:23:31 +0100
Użytkownik "Piotr S." napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mf6898$hr6$1@node1.news.atman.pl...
BIOS to pierwsze co mi przyszło do głowy i od razu zaktualizowałem. Niewiele to dało. Tak czy inaczej dupa, bo wczoraj udało mi się dość do opisu tego komputera i wygląda na to, że nie obsługuje więcej niż 2 GB RAM. To jest jakaś płyta główna na chipsecie ATI, trochę już wiekowa, bo wersja BIOSu jest z 2008 roku. Tak więc raczej nic się nie da z tym zrobić.

Ale CPU to AMD (wtedy kontroler był z tego co pamiętam w CPU). Włóż 3 GiB i sprawdź czy wstanie.