Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki TV > 46" na Androidzie?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki TV > 46" na Androidzie?
From: Salata <salata@no-spam.interia.pl>
Date: Mon, 23 Mar 2015 09:25:02 +0100
On Sun, 22 Mar 2015 21:30:26 +0100, ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote:

moj głos oddaje na osobno. telewizor będziesz miał 10 lat, a 10letni android to straszna kicha. osobno dołożysz 100-200zł i z każdego tv zrobisz "smart". Tyle że z pilotem/sterowaniem przemyśl sprawę. JA kompletnie olałem "mini" i do pleców telewizora przymocowałem płytę główną, dysk i zasilacz.
ToMasz

Dokladnie, producentow dla tv jest przez ograniczony czas. Kupuj TV z mozliwie najlepsza jakoscia obrazu, a za dodatkowe pare zlotych wyposazysz go w przystawke z androidem, minipc stick, RPi czy co tam jeszcze bedziesz chcial w przyszlosci. Androida w TV potraktuj jako tylko bonus i nie kieruj sie tym. Wazny jest komfor obslugi (stabilnosc orogramowania, szybkie menu, ergonomia).

Ja od pieciu lat uzytkuje plazme 720p i nie oddam jej za nic. Co najwyzej zmieni pokoj w ktorym jest uzytkowana. Wlasnie przez jakosc obrazu. Podpinam pod nia cokolwiek chece i kiedy chce. Jak za pol roku (chociaz watpie) padnie mi ion HTPC, to sobie pewnie kupie Amazon Fire. Pozniej wyjdzie jeszcze cos nowszego i lepszego.

--
regards
Salata