Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Monitor do 24", wyżej niż FHD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Monitor do 24", wyżej niż FHD
From: Tom <Tom@debasto.com>
Date: Sun, 22 Mar 2015 07:38:48 +0100

1. obawiam się że normalny człowiek siedzący 50cm od monitora nie jest
wstanie określić czy patrzy na coś co wyświetla 100 punktów na cal czy

oj to się zdecydowanie mylisz, obraz jest gładziutki jak pupcia niemowlaka i nie widać jego struktury

nawet to widać w komórce jak masz jakiegoś smartfona np ja mam 4.3 860x480 co daje 227 PPI

oczywiście producenci mogą zastosować tzw antiglare warstwę rozpraszającą która ten efekt widoczności pikseli ma niwelować

przecież jest tyle tabletów retina, dlaczego nie ma małych monitorów z gęstymi ekrranami