Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] All in one alternatywą dla stacjonarnego laptopa?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] All in one alternatywą dla stacjonarnego laptopa?
From: Poldek <puilares@interia.pl>
Date: Sat, 21 Mar 2015 11:02:39 +0100
suryga@gmail.com wrote:

"Stacjonarny" laptop powoli mi się kończy.
I tak zastanawiam się co kupić.
Wczoraj byłem w przychodni i zobaczyłem takiego all in one.
I przy zastosowaniach Internet Word i excel
ma to jakieś wady/zalety w stosunku do przenośnych kompów?

Będąc w podobnej sytuacji ostatnio zdecydowałem się jednak na mały i cichy desktop + monitor niż na all in one. Dlaczego? Mogłem sobie wybrać monitor dokładnie taki, jaki mi pasował (matryca, LUT, itd), komputer, nawet w małej obudowie desktopowej, ale też posiada większe możliwości rozbudowy i modernizacji niż all in one.