Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Drukarka Brother DCP-365CN nieostry druk pogrubiony

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Drukarka Brother DCP-365CN nieostry druk pogrubiony
From: " 666" <6@6.6>
Date: Sat, 14 Mar 2015 11:32:33 +0100
Miałem bardzo podobny problem z Lexmarkiem x364dn ("przesunięty" druk, lecz nie zawsze, juz jej nie mam, OIDP kserowało jak żyleta, a czasem od przypadku do przypadku drukowało "z przesunięciem"), a teraz z Samsungiem SCX-5737FW (bardzo blady druk, lecz nie zawsze, nigdy nie wiesz jak wyjdzie, bo czasem jest idealnie - kartridż pełny oryginalny).

-----
To dlaczego strony testowe drukuje poprawnie ?