Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Płyta+procesor

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Płyta+procesor
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 10 Mar 2015 16:55:03 GMT
Użytkownik Kamil kamil@tlen.pl ...

> Przykro mi, ale w sieci nie znalazłem "archeologii". Nawet co
> wcześniejsze Core duo trudno znaleźć. Może jesteś w stanie powiedzieć
> - jeśli na moim PIV 3,2 GHz konwersja filmu 700 MB trwa godzinę, to
> ile czasu zajmie to na płycie ASROCK H61M-VG3, czy GIGABYTE
> GA-B75M-D2V ze średnim procesorem?

Hmm, moze rzeczywiscie bedzie ciezko znaleźc porównanie z PIV.

Może tu:
http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php
http://www.zjr.republika.pl/ranking_procesorow.htm

Ale tak ogólnie to nad czym się zastanawiasz?
Komp z C2D 8600 dyskiem 250GB to koszt 400zł. I to jest komp ktory daje
rade z biezacymi rzeczami bez najmniejszego problemu.
A na PiV to chyba nawet "internet" sie zawiesza (w sensie strony :))))

Mysle, ze ten procek bedzie spokojnie 2-3 x szybszy.

Czy akurat da taki przyrost na kompresji filmów nie mam pojecia.