Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] HDD zewnętrzny Toshiba czy WD ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] HDD zewnętrzny Toshiba czy WD ?
From: "Leszek K." <leszek60.wytnij.@neostrada.pl>
Date: Tue, 3 Mar 2015 17:48:34 +0100
Dnia Tue, 03 Mar 2015 13:01:25 +0100, RadoslawF napisał(a):

> Ty nie stwierdzasz faktu, ty faktem nazywasz swoje przypuszczenia.

No więc powtarzam jeszcze raz jak dziecku. Zakładam partycję na dysku w
obudowie. Formatuje. Wyciągam dysk z obudowy i podpinam po sata. Partycji
nie ma. Zaczęły mi chodzić myśli po głowie coby uruchomić jakieś narzędzia
ale przypomniało mi się, że na widowsie się nie znam i nie wiem co to linux
więc zakładam od nowa partycję. Z ciekawości przekładam do obudowy.
Partycji nie widać. Jestem pewien, że po pogrzebaniu na tym dysku można to
obejść, ale nie próbowałem (prościej było założyć partycję od nowa) i nie
byłoby to tematem na grupie sprzętowej.