Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Ponawiam post proszę o pomoc kierownica Saitek R220

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Ponawiam post proszę o pomoc kierownica Saitek R220
From: oirek <oirek1@gmail.com>
Date: Fri, 27 Feb 2015 03:10:39 -0800 (PST)
Witam mój problem polega na tym że nie mogę dobrać sterowników do tej
kierownicy. Na stronie saiteka pobrałem ale jest coś nie tak niby w windowsowym
teście jest ok ale w grach gaz jest tak jakby był cały czas wciśnięty. Po
odinstalowaniu tych sterowników jest jeszcze gorzej.
System Windows 7 Ultimate Procesor E 6300 pamięć DDR2 3 Gb grafika Radeon
X1600Pro. Proszę o radę i pomoc.
Pozdrawiam

  • [PECET] Ponawiam post proszę o pomoc kierownica Saitek R220, oirek <=