Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] O co chodzi z pinami w Intelach

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] O co chodzi z pinami w Intelach
From: marek <marek@>
Date: Fri, 20 Feb 2015 17:54:28 +0100
Jako użytkownik platform x86/64 w wykonaniu AMD nie bardzo rozumiem o co chodzi z uszkodzonymi pinami w socketach Intela. Co jakiś czas czytam, że "płyta sprzedawana jako uszkodzona bo piny uszkodzone" albo podobne ogłoszenia. Myślę o przesiadce na Intela ale jeśli wkładanie procesowa wymaga zegarmistrzowskiej precyzji, której mi brakuje, to się zastanawiam czy warto. Czy faktycznie tak łatwo uszkodzić te piny, i to w sposób, który uniemożliwia użytkowanie płyty?

Marek