Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dziwny moduł RAM

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dziwny moduł RAM
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sun, 15 Feb 2015 09:48:37 +0100
Dnia Sat, 14 Feb 2015 21:33:02 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> Prawdopodobnie buforowany DDR2.
Klucz jest w innej pozycji niż w DDR2 i DDR3, odległość od bliższego
boku to 59 mm. Wygląda na to że w modułach buforowanych klucze są
umieszczone inaczej?
I co cię skłania so sądu że to DDR2 raczej niż DDR3?

> Bardzo możliwe, bo AMB jest mocno obciążony przy transmisji
> i raczej się grzeje.
Nie masz gdzieś przypadkiem zdjęcia takiego radiatorka? Chodzi mi o
przypuszczalne gabaryty (oporność cieplną).

--
Jacek
        Dziesięć przykazań ma 279 słów.