Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Brak dźwięku poza kartą TV

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Brak dźwięku poza kartą TV
From: "Ewelina" <Ewelina@xyz.com.pl>
Date: Mon, 23 Feb 2015 18:50:58 +0100
Dzisiaj, po włączeniu komputera, okazało się,
że nie działa dźwięk w żadnej z aplikacji poza
kartą telewizyjną. Dobrze, że chociaż to działa,
bo przynajmniej wiem, że przyczyna nie jest
fizyczna.
Używam Windows XP SP3. Karta dźwiękowa
jest zintegrowana - Sound MAX Digital Audio.
Wczoraj używałam tylko Nero Burning ROM
w wersji 6. Znalazłam w Internecie informację,
że może on być przyczyną, więc zainstalowałam
jeszcze raz, ale nie pomogło.

Próba przywrócenia systemu do stanu z wczoraj
rano nie udała się - system nie został przywrócony
bo nic się nie zmieniło (zdaniem systemu).

Już kiedyś miałam coś takiego, ale wtedy po restarcie
systemu samo przeszło. Nie pamiętam czy wtedy też
się pojawiło po używaniu Nero Burning ROM.

Co robić? Chciałabym uniknąć reinstalacji systemu.

Bardzo proszę o pomoc.

Ewelina