Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dwa monitory i pieprzony DisplayPort

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dwa monitory i pieprzony DisplayPort
From: "R.e.m.e.K" <pcisdead@wirtualnapolskaPOPRAWNAWP.pl>
Date: Wed, 18 Feb 2015 21:23:35 +0100
Dnia Wed, 18 Feb 2015 20:06:36 +0100, maX napisał(a):

> Zamiast wylaczac monitor uspij go. Z wylaczona matryca monitor bierze
> najwyzej kilka watów.

Gdy mialem ustawione usypianie efekt byl dokladnie taki sam.

> Sprawdz czy tak samo jest na innym monitorze DP lub na karcie Geforce.

Nie mam opcji zdobycia drugiego monitora i karty GeForce.
Moge jedynie zamienic oba posiadane monitory kablami i ustawic ten mniejszy
jako glowny.
Sprawdze to jutro, ale czego to ma dowiesc?

ps. nikt na grupie nie uzywa dwoch monitorow z czego jeden po DP a drugi DVI?

--
pozdro
R.e.m.e.K