Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] kino domowe, a raczej kino biurowe - trochę OT [cross]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] kino domowe, a raczej kino biurowe - trochę OT [cross]
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Sat, 14 Feb 2015 09:23:28 -0500
Grupa o kinie domowym chyba już pogrzebana, wiec pytam gdzie mogę.
Jest biuro z poczekalnią. Tam klienci wlepiają oczy w programy TV lecące z telewizorów. Potrzebuję aby ten obraz, raz na jakiś czas np. co 30 minut, był przeplatany materiałem informacyjnym o danej firmie czy procedurach jakie ona wykonuje. Do tego potrzebuję jakiś przełącznik z czasowym wyzwalaczem, który raz na 30 minut zamieni sygnał (albo wejście w telewizorze) na sygnał podawany z innego źródła (DVD/BR/komputer) z którego będą podawane takie materiały. Szukałem, wygląda, że przełączników jest trochę, ale w opisach nie znalazłem opcji czasowego przełączania jednego źródła sygnału na inne. Czy ktoś miał kontakt z takim urządzeniem i mógłby polecić coś takiego?
Z góry dzięki za poradę. <rs>