Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Drukarka laser coler

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Drukarka laser coler
From: " 666" <6@6.6>
Date: Thu, 5 Feb 2015 08:36:25 +0100
Ja się też przymierzam do koloru (raczej urządzenie wielofunkcyjne, więc mam mniejszy wybór niż sama drukarka) i rozpatruję m.in. Della (podobno bardzo dobre i tanie zamienniki, kieruję się opiniami z U.K.) oraz Brother (ze względu na 3-letnią gwarancję), może też HP. Przy czym i przy Dellu i przy HP nie chodzi o markę jako taką, lecz o konkretny model (jedne modele mają bdb opinie, inne bardzo złą).
Poczytaj sobie opinie kupujących np. na amazon.co.uk
Może w ogóle warto tam kupić, jesli się trafi na promocję i "darmową" (w rzeczywistości kilka funtów) dostawę do Polski. Wcześniej warto się zorientować co do gwarancji (Lexmark Polska nie robił problemów, rejestrowało się sprzęt do gwarancji na telefon, ale tylko rocznagwarancja, dziś nie wszedłbym w tak krótką, tylko 2- lub 3-letnia stąd kusi Brother).

Pomijając inne rzeczy to atrament jest dla mnie nie do przyjęcia z uwagi na rozpływanie się druku po zalaniu wodą (np. wydrukuję sobie mapę, która się rozpłynie na deszczu). Zresztą zalewanie wodą dokumentów w archiwum przeżyłem nie raz i nie dwa, atrament odpada.

Laser kolor ( z tych lepszych) to niestety gabarytowo i ciężarowo wielki klamot.

-----
Dokładnie jak piszesz.