Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] stara płyta stary system i dysk ssd

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] stara płyta stary system i dysk ssd
From: "Ministerstwo Propagandy" <NOSPAMtestowanije@go2.pl>
Date: Tue, 3 Feb 2015 22:53:20 +0100

Z innej beczki: a czy istnieje w Windzie mechanizm, który wskazaną przez Ciebie właściwość SSHD potrafi "roztoczyć" nad układem niezależnych klocków: SSD + HDD?

świetne pytanie, proszę o odpowiedź w kontekście mojej konfiguracji...

P.S.
a co Ty masz do mnie? ja nie jestem z PO, wartościowe informacje dla mnie to takie jakie mi mówią inni, w życiu nikogo nie inwigilowałem, ani się na nikogo nie spuszczałem, jak roman czy zemła... dlatego już nie pamiętam, ale przecie wycinałeś mi dziury w obudowach, czym ja tak Ci niby podpadłem?