Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop jako mini-PC

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop jako mini-PC
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Wed, 04 Feb 2015 14:35:02 +0100

Czy ktoś może się wypowiedzieć, doradzić w sprawie takiej koncepcji?
ciekawie kombinujesz, ale lapek, jaki by nie był, będzie dużo droższy od "blaszaka" w tej samej konfiguracji. Może lekko "naciągnij" granice w które ma wejść obudowa, a wtedy da się to objechać po taniości? Ja szukałem takiego małego komputerka do działania w roli "media center" Do plecków telewizora 42 cale poprzykręcałem wszystkie podzespoły PC bez obudowy. kompa nie widać, działa wyśmienicie
ToMasz