Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Pionowe cienkie paski na monitorze - Samsung SyncMaster

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Pionowe cienkie paski na monitorze - Samsung SyncMaster
From: "Zebris" <Blaskan@wp.pl>
Date: Mon, 12 Jan 2015 13:57:08 +0100
Mam od paru lat monitor Samsung SyncMaster 2233bw
Generalnie pracuję na laptopie ale czasami podłączam tego SyncMastera do laptopa i wtedy mam duży ekran. Wczoraj cos się stało i ... po przełączeniu laptopa aby wysyłał obraz na monitor wyskoczyły na nim takie bardzo cienkie pionowe paski.
Tych pasków nie ma na matrycy laptopa - jest tylko na matrycy monitora.
Zauważyłem także, że kolory są troszkę inne na monitorze i laptopie.
Wygląda to tak jakby monitor zmienił ustawienia ... karty graficznej/ekranu. Kliknięcie na monitorze AUTO nic nie daje. Co to może być?