Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Lepiej kupic peceta czy tablet jakie macie zdanie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Lepiej kupic peceta czy tablet jakie macie zdanie
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Sun, 04 Jan 2015 19:02:39 +0100
W dniu 2015-01-04 o 16:44, RadoslawF pisze:
W dniu 2015-01-04 o 14:10, Irokez pisze:

no to nie da sie zlozyc kompa za 1000 zł :)

Da sie, jezeli to nie bedzie komp do grania.
I na pewno bedzie lepszy niz tablet.

Stacjonarny z procesorem 1,3GHz będzie lepszy niż tablet ?
Nie był bym taki pewny.

Tablet za 1000zł?
Jestem zdecydowanie pewien że tak.

A bierzesz pod uwagę że tabletowi stawia się zdecydowanie
mniejsze wymagania niż stacjonarce ?

Wiem, nie wiem jakie wymagania ma krzychu.
Ot rzucił puste hasło. Jak ma wymagania aby tylko AngryBirds działało i
nic więcej go nie interesuje to tablet jak najbardziej.
Z kolegą gadałem to jego kumpel z pracy usilnie Samsunga tego nowego za
2500 koła męczył i poległ przy robieniu prezentacji. Siadł do laptopa.

Prezentację na tablecie ?
Znajdź sobie innego kolegę. Pisze poważnie.

A czemu nie? Ma to przecież 3GB RAM, 8 rdzeni, 10,5 cala i rozdzielczość większą niż FullHD, podłączony projektor działa. Po prostu sprawdzał do czego Android jest jeszcze zdolny. Zwłaszcza na takim wypasionym sprzęcie.
No i Androidowi jeszcze daleko do Laptopa.

--
Irokez