Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] pianka do LCD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] pianka do LCD
From: "Podmiot Liryczny" <ummagumma@microsoft.com>
Date: Sat, 27 Dec 2014 19:06:46 +0100

Użytkownik "platformowe głupki" <NOSPAM_testowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:m7mo1q$pq9$1@node2.news.atman.pl...
a widzisz, nie wiedziałem, że coś takiego istnieje,
czas na testy - dzięki.

Nie polecam czyścić monitorów LCD czystm izopropanolem. Może to było dobre do monitorów z bańki szklanej ew. miejscowych, trudnozmywalnych zabrudzeń, ale LCD ma powłokę nie ze szkła ale z plastiku. Niby nie powinno to zaszkodzić, ale co producent, to inny patent. Bezpieczniej (i bez smug) jest używać np. Clina, który jakiś tam alkohol ma, ale mocno rozcieńczony (mniej niz 5%). Używam od wielu lat do czterech monitorów i dwóch telewizorów (każdy innej marki) i nie zauważyłem żadnych oznak matowienia alboco;). Większa uwagę, uważam, należy przyłkładać do ściereczek, którymi się te płyny i pianki rozprowadza, bo to one śa zwykle odpowiedzialne za matowienie ekranu.

--
LP