Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] narzędzie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] narzędzie
From: the_foe <the_foe@wupe.pl>
Date: Thu, 25 Dec 2014 12:03:53 +0100
jebać euro!

jest tu Ktoś z PiSu? bo mam pytanie, jakim narzędziem otwieracie
zatrzaskiwane obudowy monitorów LCD?

próbowałem używać skalpela, jest ostry i cienki, ale przy większym
nacisku się łamie...

może Ktoś podpowie czego używać?

kupuj monitor z zewnetrznym zasilaczem, wtedy masz pewność, ze naprawa, a tym bardziej otwieranie, jest pozbawione ekonomicznego sensu. Wtedy jak zasilacz jest sprawny to mozesz go z czystym sumieniem wywalic na smietnik (tylko w nocy by cie eu nie nakryło). A jak byłes na tyle nieostrozny i kupiłeś monitor z zasilaczem w obudowie to sie musisz meczyc, bo zapewne kondesatory spuchły i trzeba je wymienic.
Tu masz przykład jak to wygląda (nie ma lekko) strona 8:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/8053180/mfl40349711_l17_1942p-en_142.pdf
lub
http://tinyurl.com/lkpsogx
--