Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Niekompatybilność dysku SSD z płytą?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Niekompatybilność dysku SSD z płytą?
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Wed, 24 Dec 2014 14:49:22 +0100
Dnia Wed, 24 Dec 2014 12:59:18 +0100, qwerty napisał(a):

> Użytkownik "Jacek Maciejewski"  napisał w wiadomości grup
>
> Na dysku SSD masz zworę do ograniczania przepustowości?
> Jak nie to musisz kupić zewnętrzny kontroler. Tak to jest jak kupuje się
> płytę
> główną na beznadziejnych układach VIA (jak dla mnie to wszystkie są zwalone).

Ano, nie mam zwory. Co do VIA, to nie ja to kupiłem :) Ale przynajmniej
mam jakieś potwierdzenie niekompatybilności, dzięki :)

Nasuwa się pytanie czy znajdzie się jakiś dysk SATA2 który zechce
współpracować?
Niestety, brak na płycie PCI-E a dyski SATA raz że są bardzo rzadkie to
na dobitkę ich prędkości nie powalają.
--
Jacek