Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Ile właściwie dyski twarde Samsung miały gwarancji?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Ile właściwie dyski twarde Samsung miały gwarancji?
From: Chris <actchris@gazeta.pl>
Date: Mon, 22 Dec 2014 01:26:28 +0100
W dniu 2014-12-21 o 12:39, Santana pisze:

Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomości grup

W dniu 2014-12-20 o 10:25, rageofhonor pisze:
Mam problem z firmą która twierdzi że nie odeślą dysku twardego do
producenta ponieważ podobno już się skończyła gwarancja. Twierdzą że
Seagate napisał im w majlu że były tylko 2 lata. Jednak jestem na 100%
przekonany że miałem 36 miesięcy gwarancji od daty zakupu. Czyli 3 lata.
Tak też pisze na wielu stronach które miały ten dysk w sprzedaży.
Oznaczenie dysku to Samsung HD103SJ 1 TB 7200 32 MB.
Od kiedy Samsunga przejął Seagate są chyba same problemy.

3 lata

Z Samsungiem to było tak śmiesznie że dawał trzy lata gwarancji ale od
daty produkcji :)

3 lata dawał dystrybutor a co potem sklepy to już ich decyzja :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl