Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Podstawki Socket A a 754

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Podstawki Socket A a 754
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Wed, 17 Dec 2014 19:10:26 +0100
Dnia Wed, 17 Dec 2014 18:34:31 +0100, Irokez napisał(a):

> A jest sens bawić się typowym za kilka zeta na takich archaikach jak
> Socket A?

Chyba się nie rozumiemy. Mam szufladę coolerów na soc.A i mogę je
wyrzucić albo się zastanowić czy nie dało by się ich przerobić na soc.
754 na które to płyty zdarza mi się potrzebować radiatora. Znacznie też
łatwiej znaleźć np. pasywny radiator na A niż na 754. A cena jest
istotna dla biednych ludzi którym zdarza mi się naprawiać stare kompy.
--
Jacek