Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] BACKPLANE 2 dyski i raid...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] BACKPLANE 2 dyski i raid...
From: marek <qmark@poczta.fm>
Date: 13 Dec 2014 22:32:27 GMT
marek <qmark@poczta.fm> wrote in
news:548a0983$0$21561$65785112@news.neostrada.pl:

> Witam
> Chodzi o szuflade BACKPLANE CHIEFTEC ATM-1322S-RD 2xdyski2,5" z
> Raidem.Mam dwa pytania. Gdy pod?acze te szuflade do pojedynczego
> SataIII na p?ycie i umieszcze 2xSSD w raid 0, to czy   uzyskam co?
> wi?cej na szybko?ci to jest wiecej niz pojedyncze z?acze sataIII oko?o
> 550Mb/s(read)? Czy ten kontroler (w szufladzie) obs?uguje funkcje Trim
> dla SSD? marek

Mam jeszcze jedno pytanie odnosnie kazdej szuflady (backplana)dwudyskowej z
funkcja
Raid (0,1,JBOD,i no raid). Tylni panel ma tyko jedno wyjscie sata (+zasilanie)
ktore
podlaczam do jednego portu sata na plycie.Jesli ustawie szulade na "no raid"
zyskuje
w ten sposob dodatkowe podlaczenie dysku,Mam na plycie 4 porty sata a moge
podlaczyc
5 dysk dzieki szufladzie. Czy tak.........??
marek