Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wymiana dysku w laptopie ( HP Pavilion dv6-2120ew ) - co ku

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wymiana dysku w laptopie ( HP Pavilion dv6-2120ew ) - co kupić?
From: "paskuda03" <paskuda@bandits.invalid.org>
Date: Wed, 10 Dec 2014 20:03:02 +0100

Użytkownik "paskuda03" <paskuda@bandits.invalid.org> napisał w wiadomości news:m6a3js$omt$1@dont-email.me...
Pacjent: HP Pavilion dv6-2120ew
Specyfikacja: http://tinyurl.com/pduhug3 ( skrócony link do strony HP )
Windows 7 Home Premium 64-bitowy

Pisząc krótko: dysk po 5 latach sporadycznego używania kończy żywot ( jakaś toshibę dali, nie mam teraz fizycznie dostępu do komputera, żeby podejrzeć dokładnie model ) Recorvery DVD wygenerowane, kopia danych zrobiona, może się sypać ;))

Co do tego sprzętu kupić?
Sporadycznie wykorzystywany komp, jakieś oglądanie zdjęć, facebook, Libre Office, raczej praca biurowa, więc wydajność nie jest za bardzo istotna, bardziej żywotność. Pojemność taka jak była: 500GB ( większej nie potrzeba i nie będzie potrzeba ) Ze względu na koszty SSD odpada.
Budżet: maksimum 250zł

Każdy 2.5 cala na SATA się nada czy są jeszcze między tymi dyskami jakieś różnice? ;)

Może dyski którejś firmy są jakoś wybitnie awaryjne i nie warto kupować?

Spotkałem się ze złymi opiniami na temat dysków firmy A-Data. Ktoś potwierdza z doświadczenia?

--
__Tomaszek__GG:559642
omijam to: tvn*gazeta*facebook*wosp

Takie są pomocne wykresy w necie :