Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Samsung 840 PRO czy 840 EVO?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Samsung 840 PRO czy 840 EVO?
From: Piotr Rezmer <konta@doman.pl>
Date: Mon, 08 Dec 2014 13:00:54 +0100
W dniu 2014-12-08 o 12:45, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

Mama oba. Oba nowe w wersji 256GB. Jeden muszę oddać - drugi zostaje u
mnie na stałe na system do domowego blaszaka który na dane ma 2x2TB
BLACK w RAID1. Który zostawić sobie? PRO ciut szybszy ale starsza
konstrukcja. EVO nowszy ale z drugiej z strony chyba miał jakieś
problemy z firmware-m.

Jak myślicie?

Mam pro i jestem zadowolony. A to że starszy to nic złego. Ale to tylko moje subiektywne odczucie. No i nie mam EVO aby porównać.

--
pozdrawiam
Piotr