Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zamieszanie w oznaczeniach procków Intel

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zamieszanie w oznaczeniach procków Intel
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Fri, 5 Dec 2014 19:10:27 +0100
Dnia Fri, 05 Dec 2014 18:17:10 +0100, thin-man napisał(a):

> Jak wypuszczono Pentium E6700 w 2010 roku to był już na rynku C2D E6700
> z roku 2006, więc pewnie dla odróżnienia zmienili nazwę.
> Pentium E6700 jest na rdzeniu Wolfdale
> a C2D E6700 na Conroe

No właśnie, Ten pentium jest nowocześniejszy od c2d. Po pierwsze mogli
zamiast takiej mylącej nazwy dać numer np. 6710 i było by fajno :) A po
drugie, to jestem ciekaw czy on ma dwa rdzenie współpracujące z sobą tak
jak w c2d czy raczej tak jak w Dual Core, gdzie ta współpraca miała
jakieś wąskie gardła.
Po trzecie, kiedy się przegląda specyfikacje płyt  z socket 775, to
próżno tam szukać Pentium E6700. Owszem, są c2d E6700, są Pentium 4,
Pentium D, Pentium-Extreme Edition, a Dual Core kończą się na E6500.
Dziwny jakiś ten proc :) ni z gruszki ni z pietruszki.
--
Jacek