Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kopiowanie dysku z notebooka Lenovo T61p

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kopiowanie dysku z notebooka Lenovo T61p
From: JDX <jdx@onet.pl>
Date: Thu, 04 Dec 2014 20:55:05 +0100
On 2014-12-04 17:36, Poldek wrote:
[...]
> Tak, właśnie do tego służy Clonezilla.
Wiem, miałem tylko wątpliwości czy bezproblemowo skopiuje mi recovery
partition. Ale jak się okazało, to jest zwykły NTFS.

> Będziesz potrzebował obudowy USB lub trzeciego dysku, aby zrzucić obraz
> starego dysku i po podmianie dysków w laptopie nagrać obraz na nowy dysk.
Bez przesady. :-) Wrzuciłem obraz przez sieć 100Mb/s na blaszaka z
"wyszarowanym" katalogiem. Z powodu użycia LZMA do skompresowania obrazu
trwało to z 5 godzin, ale mnie w sam raz się nie spieszyło. Wgranie
obrazu na docelowy dysk poszło już stosunkowo szybko, tak z 10 razy
szybciej.