Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Płyta główna się sypie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Płyta główna się sypie
From: Borneq <borneq@antyspam.hidden.pl>
Date: Mon, 01 Dec 2014 14:41:16 +0100
Najpierw był kłopot z widzeniem pamięci masowych i telefonu przez USB, dziś przestał widzieć sieć. Przeinstalowałem Windows i teraz po pewnym czasie od restartu przestaje widzieć sieć, oraz są błędy.
Muszę zmienić płytę główną:
Mam teraz CPU INTEL Pentium G2030 3,00 GHz 3MB L3 LGA1155
płytę Gigabyte GA-H77M-D3H
Na jaką płytę i procesor warto zmienić?
Chciałbym by obsługiwało RAM 1333 MHZ, bo np. ASRock Z87 obsługuje dużo wyższe częstotliwości tylko.
Płyta główna może nowszego typu już obsługująca i3/i5/i7
INTEL Core i5-4690 3,5GHz kosztuje 900 zł, więc może i3 z możliwością wymiany. Jaką płytę główną? może ASRock H87 ?
Chodzi mi o taką płytę, gdzie jest wiele USB 2.0 i 3.0
Płyta może ASUS B85M-G ?
Przydało by się też zmienić obudowę: SPC Gladius M30 lub SilentiumPC M23 ? Taką gdzie zasilacze montuje się na dole.