Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaka karta graficzna?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaka karta graficzna?
From: atm <_@vp.pl>
Date: Sun, 30 Nov 2014 19:16:42 +0100

Wstępnie wytypowałem GTX 970 i GTX 780, porównuję ich dane techniczne
ale nie mam pojęcia co wybrać. Nie gram w gry, nie śledzę trendów i
nie bardzo wiem, która z nich się bardzie nada.

wszystko zalezy od tego w jakie konkretnie gry i co najwazniejsze w
jakiej
rozdzielczosci chce sie grac
Z tego co wiem, to we wszystko młodzieniec nap$%^dala, ale ostrzy sobie
zęby na Wiedźmina 3.

Niedawno kupilem Asusa 970 Strix, swietne chlodzienie, niskie temp. gpu, wszystko chodzi bez najmniejszego problemu. Teraz jest wciaz chyba promocja - dodaja jedna z zabugowanych gier Ubisoftu ;]