Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] QNap TS-219p II

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] QNap TS-219p II
From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl>
Date: Mon, 24 Nov 2014 13:53:47 +0100
Dnia 2014-11-24, o godz. 00:21:12
Chris <actchris@gazeta.pl> napisał(a):

> Na stronie Qnapa o ile się ie mylę masz zawsze aktualną listę dysków
> i czy się nadają czy nie.

Po czym mój nie chciał prawidłowo działać z dyskami WD RED 1TB
widniejącymi na liście referencyjnej. ;-)
Tzn. działał tylko co jakiś czas dyski przestawały być widoczne przez
system. Doszedłem że działo się tak przy mirrorze - w innym układzie
działało stabilnie. Reset pomagał na pewien czas a nie na stałe.
Testowałem potem WD Black 2TB, WD RE4 2TB i Seagate Green 2TB. Żadne
z nich nie były na liście ale działały bezproblemowo. Teraz - jak
pisałem wcześniej - siedzą od dłuższego czasu 4GB. Jak je wrzucałem to
nie były na liście kompatybilnych - teraz już są.

Zdrówko