Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki monitor 22-23 cale?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki monitor 22-23 cale?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 8 Nov 2014 17:30:19 +0100
Dnia Wed, 5 Nov 2014 19:30:15 +0100, Maciek napisał(a):

> Czolem,
>
> Potrzebuje kupic w miare przyzwoity monitor do zastosowan domowych -
> Office, filmy, Internet, czasem jakas gra. Cena do 700 zl.
> Oferta jest bogata, ale ciezko sie polapac, zwlaszcza ze wielu sprzedawcow
> nie podaje typu matrycy.
>
> LG, HP, Acer, AOC... Co wybrac?
>
> Musi byc matowy. Raczej panoramiczny. Cena nieprzekraczalna, uzywanego Eizo
> nie chce :)

Sprawdź opcję powystawowych EIZO, bo trafiają się rzeczy mające
przepracowane 50-300 godzin - co akurat dla tej marki jest pryszczem (sam
mam dwie sztuki, które na liczniku mają prawie 27 tysięcy godzin i świecą
jak marzenie). O takim EV2336W albo FS2333 mogę napisać, że dla
przedstawianych zadań można powiedzieć: będzie Pan zadowolony. :D

Bezpośrednie źródło informacji o dostępności, modelach, ilości
przepracowanych godzin masz http://www.eizo.pl/monitory-powystawowe/

[ Jeżeli spotkałeś kobietę swoich marzeń, to o pozostałych marzeniach      ]
[ możesz śmiało zapomnieć.      (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]