Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] jaki system

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] jaki system
From: platformowe głupki <NOSPAM_testowanije@go2.pl>
Date: Fri, 07 Nov 2014 16:43:08 +0100
mam u siebie dwie kieszenie, mnóstwo dysków sata i pata, do tego dyski USB... do tej pory używałem windowsa XP i z całym tym sprzętem nie miałem problemów - podłączałem, odłączałem, kopiowałem, przenosiłem - nic nie zginęło nic nie padło...

obecnie kusi mnie windows 8.1 esd z allegro... czy warto zamienic xp na 8.1? chodzi o to jak to g... bo nie wierzę, że to nie jest g... będzie zachowywało się przy szastaniu dyskami?

czy Komuś tu na przykład zginęła jakaś partycja/dane?

P.S.
instalował Ktoś na dysku SATA - XOSLa? chciałbym założyć partycję windows linuxa slackware i tego właśnie XOSLa? jak w takim przypadku przy szastaniu dyskami?

jeśli Ktoś ma coś do powiedzenia to śmiało, ale za wnioski integracyjne po/eu/pw to z góry dziękuję - proszę się nie trudzić...