Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka klawiatura podświetlana do 100 zł?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka klawiatura podświetlana do 100 zł?
From: Sceptyk <sceptykUsuN@spoko.pl>
Date: Sun, 2 Nov 2014 11:50:24 +0100
Dnia Wed, 29 Oct 2014 15:34:40 +0100, OMSON napisał(a):

> - Genius KB-G265,

Mam i nie polecam. U mnie od nowości zawsze po włączeniu komputera po
jakimś czasie wiesza się na chwilę komputer, klawiatura miga i wyskakuje
komunikat, że urządzenie może działać szybciej jeśli podłączę go do portu
USB 2 Hi Speed, a klawiatura jest do takiego portu podłączona (system
Windows 7 HP 64). Z innymi urządzeniami nie mam takiego problemu na tych
samych portach. Nawet gdy podłączę klawiaturę do portu USB 3 to dalej mam
taki komunikat. Nie jest to raczej wina komputera, płyty głównej czy
sterowników, ale muszę kiedyś sprawdzić klawiaturę u kogoś innego. Poza tym
miałem już wiele klawiatur i markowych i tanich kiepskich i jakoś było
spoko, ale ta mnie po prostu wkurza ;). Jest jakaś ciasna, bardzo często
pisząc zahaczam o sąsiednie klawisze np. zamiast "A" włączam Caps Locka,
zamiast Del to Ins lub End itp. Dłonie raczej mam małe, więc jak ktoś
większy to może mieć jeszcze gorzej. Poza tym klawisze działają jakoś
topornie, mało wyczuwalnie. Prawy Alt mam tak wytarty z farby, że połowa
klawisza świeci na niebiesko - tak go muszę naciskać, żeby zadziałał.
Często Alt nie reaguje i zamiast polskich liter wskakują mi ich
odpowiedniki bez "ogonków". Ogólnie mam wrażenie, że klawisze trzeba dosyć
mocno naciskać. Może trafiła mi się jakaś lipna sztuka, trudno powiedzieć
;).

--
Sceptyk...