Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Usypianie PC i pad zasilania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Usypianie PC i pad zasilania
From: Piotr Rezmer <p.r@bezBzdur.pl>
Date: Fri, 31 Oct 2014 18:08:01 +0100
Dzień dobry,

Nie jestem do końca pewien czy to ta grupa :) Dziś rano przed wyjściem z psami na spacer uspiłem komputer z Win 8.1 przez naciśnięcie przycisku z księżycem na klawiaturze. Wracając ze spaceru okazało się że w okolicy nie ma zasilania (prace energetyczne). Jakież było moje zdziwienie gdy po powrocie zasilania i naciśnięciu przycisku power na obudowie komputera zobaczyłem nie uruchomiony na nowo OS ale wszystkie aplikacje i okna które miałem otwarte przy "usypianiu komputera".

W ustawieniach OS (to już NTG) Win 8.1 mam "po naciśnięciu przycisku uśpienia: "Uśpij", czyli nie hibernacja.

Płyta MB: Asrock H87M Pro 4.
Storage: SSD.

Czy to jakiś cudowny feature MB czy OS? Przyznaję, że od dawna nie byłem tak miło zaskoczony. W ogóle tandem intel I7 4770+SSD+Win8.1 naprawdę zaczyna być zestawem przy którym nie bębni się palcami po blacie w oczekiwaniu na wykonanie strasznie skomplikowanej operacji typu "utwórz nowy folder". Inaczej niż na laptopie z core i5 520M + HDD + Win7 + bardzo mało zainstalowanych programów.

--
pozdrawiam
Piotr