Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta graficzna dwu-monitorowa i rozne rozdzielczosci

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta graficzna dwu-monitorowa i rozne rozdzielczosci
From: Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl>
Date: Thu, 30 Oct 2014 08:39:59 +0100
W dniu 2014-10-29 18:40, maX pisze:

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości
news:544e5790$0$11153$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2014-10-27 o 15:26, R.e.m.e.K pisze:
Oczywiscie

Ale jak już ktoś chce podłączyć trzeci monitor to zaczynają się schody
:-( Większość kart mając 3 wyjścia może obsłużyć naraz tylko dwa.
Dziwne to w XXI wieku.

Nie ma ekonomicznego sensu umożliwienie każdej karcie obsługi trzech
monitorów jednocześnie. Trzech monitorów naraz potrzebuje mało kto. Po
drugie można wpakować dwie karty graficzne na płytę główną i wtedy można
używać i czterech niezaleznych monitorów. Pozatym sporo płyt ma grafikę
zintegrowaną, więc wystarczy dorzucić tylko jedno GPU i mamy cztery
monitory możliwe do podłączenia.

NIE
MASZ
RACJI

Nie wystarczy grafikę zintegrowaną połączyć z zewnętrzną.
Intel na to nie pozwala.
Pisałem wyżej - mam teraz 6 wyjść monitorowych i dalej tylko dwa monitory mogę użyć.

--
MN