Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta graficzna dwu-monitorowa i rozne rozdzielczosci

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta graficzna dwu-monitorowa i rozne rozdzielczosci
From: JDX <jdx@onet.pl>
Date: Thu, 30 Oct 2014 00:44:03 +0100
On 2014-10-29 23:17, z wrote:
[...]
> Nie uważam się za wybitnego profesjonalistę. Po prostu chcę uzyskać
> pulpit na 3 monitorach w 2D (żadnych dopalaczy). 15 lat temu jak
> zaczynałem pracę 2 monitory uzyskiwało się banalnie prosto i tanio. (Nie
> kupowałem matroxów)
Eee, nie chce mi się sprawdzać, ale z tego co kojarzę, to 15 lat temu 2
monitory uzyskiwało się prosto i raczej drogo. :-)

> Chyba nie muszę przypominać jaki postęp technologiczny nastąpił.
> Dalej się dziwię :-)
Postęp postępem, a marketing marketingiem. Można powiedzieć, że
konfiguracje dwumonitorowe zeszły już pod strzechy, ale 3+ monitory to
chyba nadal wyuzdane zastosowania (inżynierowie, maklerzy, zapaleni
gracze) i za to można dodatkowo skasować parę złotych.