Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jak najlepiej nałożyć pastę termo-przewodzącą na procesor

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jak najlepiej nałożyć pastę termo-przewodzącą na procesor
From: "jakson" <john.smith@example.org>
Date: Sat, 25 Oct 2014 10:41:39 +0200
Cały czas myślałem, że najlepszym sposobem jest albo cienka warstwa zrobiona "kartą kredytową" albo mała kropka pasty, a tu okazuje się, że X jest najlepszy, ciekawe, jakby wyszło z + :P

Test troche z dupy:
- smarowania powinny byc powtarzane (zeby jak najbardziej wykluczyc przypadkowosc)
- pasta czesto powinna sie wygrzac (z miesiac)
- kto w ogole stosuje "kropke" czy "ziarnko ryzu", ze nie wspomne o kretynizmie "na usmiech"?
- powinni bardziej skupic sie na "rownej warstwie" i "X"

Jestem ciekaw co byloby w przypadku gladszej warstwy -
- to co oni zrobili wyglada jakby ktos nasral.
No i te roznice w temperatur - przeciez to sa roznice w granicach bledow -
- zreszta jeden sposob w stresie ma nizsza temperature, ale w idlu juz odpowiednio wyzsza (co jest bez sensu).

Artykul moglby byc ciekawy, ale nie jest.