Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Monitor Phillips 28" 284E5QHAD vs. LG 27MT75D-PZ

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Monitor Phillips 28" 284E5QHAD vs. LG 27MT75D-PZ
From: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 23 Oct 2014 08:48:20 +0200
Użytkownik "Pajonk" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5447d217$0$18083$65785112@news.neostrada.pl...
Za LG przemawia tuner i mniejsze ramki, za to Phillips ma lepsze podświetlenie 300cd oraz jeden cal więcej - kupuje do internetu i oglądania filmów.

Jeśli używasz w dzień w nasłonecznionym pokoju ma to znaczenie. Jeśli używasz nocami i przy słabym świetle znaczenie ma jak nisko może zejść z podświetlaniem, aby nie razić.

Acha i czy matryca MVA od Phillipsa będzie gorsza niż IPS? Do tej pory myślałem że musi być IPS, ale z tego co czytałem MVA nie są gorsze. Matryce TN wole sobie odpuścić.

Oba typy mają swoje "zady" i "walety". Trudno powiedzieć jak jest w tych dwóch konkretnych przypadkach, tym bardziej, że matryca to nie wszystko w monitorze.

Pozdrawiam,
Marcin G.