Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] połączenie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] połączenie
From: Grzexs <grzexs@g-a-zeta-apsik.pl>
Date: Wed, 22 Oct 2014 23:26:39 +0200
Z tym trybem "mass storage" jest jakaś niewyraźna sprawa. Jeśli mój
telefon przestawię w ten tryb, to owszem, przez komputer jest widoczny
jako dysk, więcej - mogę nawet zabootować z niego (a raczej z wetkniętej
w telefon karty) peceta, natomiast nijak nie mogę ożenić tego telefonu z
tabletem (Android 4.2) via OTG. Czytnika e-booków nie próbowałem z
powodu nie mam ;->

A jak podepniesz np. pendrive przez OTG do tableta, to go widzi prawidłowo? Podejrzewam, że tablet coś kaszani. Może telefon usiłuje naładować sobie baterię kosztem tabletu, a ten nie chce dać prądu?

U mnie tablet widzi prawidłowo nawet telefon, który udaje 2 urządzenia "mass storage". A tablet badziewny, jakiś Tracer.

--
Grzexs