Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z Win 8.1

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z Win 8.1
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 21 Oct 2014 16:28:54 +0200
Dnia Tue, 21 Oct 2014 10:55:16 +0200, Poldek napisał(a):

> Pewnie dużo, oj dużo, ale Ci powiem, że akurat ten portal działa płynnie
> na laptopie z przed 8 lat.

To już zależy, czy się w samym fejsuniu coś nie pokrzaczy. :) Przycinać też
go momentami przycina, choć nie wiem, jaki na to wpływ mają stosowane przeze
mnie rozszerzenia w przeglądarce (np. SocialFixer).

> Jedynie wideo się tnie. Jest jakoś tak
> ambitnie kodowane, że chociaż obrazek jest mały i jakościowo marny, to
> wymaga sprzętu, nie wiem czego.
> Ale wystarczy przełączyć z HD na normal i już się nie tnie.

Pewnie Cię uwiera brak sprzętowego dekodowania h264 i tyle.

[ Życie jest piękne! Jeśli prawidłowo dobierze się środki antydepresyjne.  ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]