Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z Win 8.1

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z Win 8.1
From: Chris <actchris@gazeta.pl>
Date: Mon, 20 Oct 2014 15:42:19 +0200
W dniu 2014-10-20 15:28, Borneq pisze:
W dniu 2014-10-20 o 14:05, Chris pisze:
W dniu 2014-10-20 13:36, Borneq pisze:
To może coś takiego ?? Intel Celeron + matryca 15.4" MATOWA + klawiatura
numeryczna co jest bardzo wygodne.

Tu jest
http://allegro.pl/asus-x550ca-2x1-5ghz-4gb-15-6-500-torba-mysz-i4677151885.html

za 1 193 zł ale brak systemu, choć może opłaca się taniej bez systemu a
system porządnie na płytce a nie jak mają laptopy już wgrany?Ale z
drugiej strony lepiej mieć dedykowany

System jest ten sam tylko tam gdzie masz wgrany masz jeszcze tonę śmieci od producenta a tak sam decydujesz co instalować :)

Klawiatura numeryczna to duży plus, tylko czy przez to pozaostła zwykła
nie jest za mała.

A tym ASUS nie z czego co widzę ale zawsze warto zobaczyć fotki albo pomacać w jakimś sklepie nie dla idiotów :)

A i przydał by się ekran dotykowy

Nie wiem jak tu ceny :( ja brałem tydzień temu coś takiego:
HP ProBook 450 G2 i5-4210U 4GB 15,6" Touch 500GB Windows 8.1 Pro J4S95EA

ale to już 2450 zł (można taniej ale to i tak w koszta firmy :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl