Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Samsung SSD 840 EVO - aktualizacja

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Samsung SSD 840 EVO - aktualizacja
From: Netx <nospam@chip.pl>
Date: Mon, 20 Oct 2014 13:18:50 +0200
W dniu 2014-10-17 o 23:14, mr misio de grizzly pisze:
I co? dziala szybciej?

Ja nie zauważam przyśpieszenia, jednak z ciekawości odpaliłem HD Tune
2.55 (freeware) przed operacją - był transfer (odczyt) około 60-70MB/s
na całym dysku, teraz w tym samym teście pokazuje 380-400MB/s. Dysk
Samsung SSD 840 Evo 500GB.

Natomiast według Crystal Disk Mark 3.02 transfer był dobry i nie
robiłbym upgrade opierając się tylko na Crystal Disk Mark. Przypuszczam
że CrystalDiskMark najpierw zapisuje dane przed testem szybkości odczytu i dlatego pokazywał wysokie transfery (odczytywał świeżo zapisane dane).