Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Pendrive z wyłącznikiem

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Pendrive z wyłącznikiem
From: "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Sun, 19 Oct 2014 13:03:05 +0100
"PiteR" <email@fauszywy.pl> wrote in message XnsA3C6A66FD3A24elektronik@localhost.net">news:XnsA3C6A66FD3A24elektronik@localhost.net...
Adam pisze tak:
A gdzie dać ten hebel?
Przyznam się, że ani nie brałem jeszcze na warsztat pendrajwa, ani
nie zaglądałem do żadnej dokumentacji technicznej.
Da się jakoś prosto zaprotegować zapis?
Jeśli nie dają włącznika to rozumiem, że układy scalone wewnątrz
pendrajwa nie mają takiej nóżki/możliwości i są przez to tańsze w
produkcji.

uklady moga dawac bo roznice kosztu produkcji kontrolerow z taka
funkcja sa niemierzalne, raczej chodzi o bardziej skomplikowane
pcb, koszt przelacznika i jego montazu oraz fakt ze trzeba go
jakos ladnie wkomponowac, a wiec i pokombinowac z obudowa itd...

a ze 95% klientow nawet nie zdaje sobie sprawe ze moga cos takiego chciec
to zawsze mozna te pare centow zaoszczedzic podczas produkcji

--
http://db.org.pl/