Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] jaka płyta "troche mniejszy mATX" z usb3.0?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] jaka płyta "troche mniejszy mATX" z usb3.0?
From: BartekK <sibi@drut.org>
Date: Sat, 18 Oct 2014 10:11:38 +0200
Szukam płyty gł. o rozmiarze "trochę mniej niż pełny m-ATX" a równocześnie nie ITX. Dokładnie taki rozmiar mają płyty np ASRock FM2A78M-DG3+
http://www.asrock.com/mb/photo/Box/FM2A78M-DG3+%28m%29.jpg
charakterystyczne - płyta kończy się zaraz (od lewej patrząc na tą fotkę) przy miejscu na śrubkę. Pełny m-atx miałby tam jeszcze 1cm gratów, złączek itp. Tutaj mieszczą się 3 sloty pcie/pci (zawsze to lepiej niż maksymalnie jeden w itx), a równocześnie jeszcze wejdzie mi do obudowy CoolerMaster Elite110

Może ktoś kojarzy jeszcze jakąś płytę w takim formacie fizycznym?

W zasadzie mógłbym wziąć takiego asrocka, zintegrowana grafika w APU by mi wystarczyła, ale: - brak hdmi (a z wyjściem dvi z przejściówką dvi>hdmi - niepewne jest, czy będzie audio przez hdmi działało, oraz czy będzie >1920x1200@60hz)
- brak wyjścia optycznego spdif
- nie wiem czy warto iść w FM2+, APU jest tak średnio energooszczędny w idle