Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kopia zapasowa folderów windows 8

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kopia zapasowa folderów windows 8
From: ST <jetex@wp.pl>
Date: Wed, 15 Oct 2014 00:25:38 +0200

Najważniejsze, to czy "umie" zrobić Volume Shadow Copy na otwartych
plikach w Win8.
Opisane problemy wskazują raczej na problem "środowiskowy" niż techniczny.

Ale i tak "za chwilę" wchodzi Windows 10 (kilka dni temu byłem na
konferencji IMCC) i wygląda na to, że to, co "nie lubiało się" z Win
8.x, powinno się "polubić" w Win 10 ;)
Tyle, że Win 10 ma trochę wbudowanych mechanizmów do backupu. Poza tym i
tak wszystko idzie do chmury i zdąża w kierunku unifikacji, od małych
telefonów, przez tablety, 2in1, PC, AIO, po duże (kilkadziesiąt i
kilkaset cali) panele dotykowe.

U mnie na win 8.1 bez problemu się zainstalował, zrobiłem kilka testów wszystko było Ok oprócz Volume Shadow Copy. Zacząłem robić kopie kilku folderów i się wysypał. Uruchamia się ale podczas próby robienia kopii wyskakuje komunikat że "silnika programu nie odnaleziono"