Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] pamięć czy płyta?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] pamięć czy płyta?
From: ApostatA <noNAME@wp.pl>
Date: Mon, 13 Oct 2014 20:54:48 +0200
dziś wyskoczyły mi cyrki, windows zaczął się krzaczyć BSODami wywalać. Szybko zaczeło postępować i nawet BIOS zaczął miec problemy ze wstawaniem. Dopiero jak zmieniłem zegar dla pamięci z 1333 na 1066 to się ustabilizowało i wychodzi na to, ze wszytko jest ok. Zasilacz wykluczyłem bo podpiąłem inny, dysk tez nie, bo ubuntu z pena tez kernel panic. Niestety nie mam jak sprawdzić pamięć, choc wszytko na nią wskazuje bo BSODy w okolicach RAMu. Co ciekawe jak ustawie wartosci dla pamieci recznie, takie same jak na auto (i zgodne z wartosciami wg producenta) to BIOS krzyczy, ze z tymi ustawieniami nie dał rady wstać i ruszył z defaultowych. Pytanie, czy machnąć ręką (płyta i pamięc na gwarancji), czy spodziewać się ze w koncu padnie już na stałe?

--
"...tylko ludzie ku..."