Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nettopy zakres zastosowań

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nettopy zakres zastosowań
From: Piotr Rezmer <p.r@bezBzdur.pl>
Date: Mon, 29 Sep 2014 08:02:31 +0200
W dniu 2014-09-28 04:19, RadoslawF pisze:

Prawdziwych nettopów z i7 poza produktami Apple nie spotkałem.
A za ich cenę znajdziesz coś sporo szybszego.

A czy zbudowanie zestawu microAtx lub miniITX może zapewnić bezgłośną pracę i przyzwoitą wydajność? Mam na myśli kwestie chłodzenia. Wcześniej zapomniałem dodać, że chciałbym aby urządzenie było małe (nie zajmowało dużo miejsca na biurku, np. coś w rodzaju stacji terminalowej) i nie straszyło wyglądem.

Myślę takich warunkach brzegowych jeśli chodzi o komponenty:
CPU core i3 lub i5
GPU: wbudowana grafika HD4600
PSU: pasywny
Storage: SDD