Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Gniazdo VGA w IBooku

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Gniazdo VGA w IBooku
From: "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
Date: Sun, 28 Sep 2014 22:05:04 -0500
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:m0ai62$2bc$1@dont-email.me...
"Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> wrote in message news:17nc0yre78ijl$.7p9fglkkkk74$.dlg@40tude.net...
Dnia Sat, 6 Sep 2014 17:42:47 -0500, Pszemol napisał(a):

Do VGA też są. I też tanio. Taniej niż kilka biletów tramwajowych
aby się pofatygować po pożyczony i kilka nowych aby oddać...

I założe się, że nie znajdziesz tu chętnego na pożyczenie Ci
w czasie krótszym niż ta przejściówka przyjdzie z Chin pocztą :-)

Niestety, nie ma. Od tygodni obserwuję Allegro i nic takiego nie znalazłem.
W sklepach netowych też nie znalazłem. To jakiś biały kruk...
Jedyne co jest to przejściówki mini displayport - wtyk jest w przybliżeniu
negatywem tego co ja potrzebuję a co nazywa się mini vga.

Zaraz, zaraz... przecież podawałem Ci abyś spojrzał na eBay, nie Allegro.
http://www.ebay.com/itm/181540980321
http://www.showmecables.com/product/Mini-DisplayPort-to-VGA-Adapter.aspx?